lördag 29 januari 2011

Uppdatering

Usch! Jag är inte en vinterperson! En bekant hade en liten historia om hur man är som björn och detta kändes som om man talade om mig! Jag är som en björnhona - vill helst gå i ide över vintern och blir ganska sur om jag blir väckt!

Men det finns alltid saker som kan muntra upp en - tex det här videoklippet:


Skönt att vara småhundsägare - eller hur!?

Nåväl... nu har jag i alla fall fått tummen ur och uppdaterat hemsidan!

I övrigt är det isiga promenader och jobb för det mesta - och så har det börjat bli trimtider så lördagarna bokas in på löpande band!
Både Ebbe och Sigge från kullen i våras har varit här med respektive hussar och mattar. Mattarna är riktigt duktiga på att trimma själva så det har mest blivit putsning.
Idag skulle Rollos bror Eddie komma hit men hans husse hade blivit magsjuk och vi kom överens om att det var dumt att riskera att ta hit en sådan smitta. Så det blir att skjuta på det några veckor. Krya på dig Bengt! Och hoppas att Ann-Marie klarar sig ifrån magsjukan!
Nästa helg kommer Maj med Ludde - det skall bli roligt för det var länge sedan vi träffades!
Och emellan varven försöker jag ta tag i våra egna ganska lurviga hundar.

Ha det gott alla!

Inga kommentarer: