söndag 11 augusti 2013

2013 - Länge sedan sist!

Nu var det väldigt länge sedan bloggen uppdaterades!
Vi har haft ett ganska långt uppehåll - både vad gäller själva uppfödningen och utställningar. Det finns flera orsaker till detta och de största är väl att både jag och Lisbeth inte riktigt orkat - Lisbeth pga att kroppen sagt ett stort NEJ och jag pga allmän trötthet där jobbet och vardagslivet fått gå före. Dessutom kände jag att det blev mer prestation och krav än roligt och min grundinställning när vi startade uppfödningen var just att det skulle vara en rolig hobby. När det inte riktigt kändes så längre så blev det dags att ta ett steg tillbaka.
Vad som händer i framtiden vet vi inte riktigt ännu. Kanske tar vi en kull efter Citrus under 2014 och kanske blir det en inspiration till att fortsätta. Detta får framtiden utvisa!
Vi njuter hur som helst varje dag av samvaron med våra älskade hemmahundar!

Under våren har jag också haft fullt upp!
Jag har sålt lägenheten i Eklanda och köpt ett litet hus i Härryda!


Ett underbart hus som passar mig och hundarna perfekt! Stor trädgård som nu är instängslad så att hundarna kan springa fritt. Själva huset är alldeles lagom stort och så snyggt renoverat att det bara var att flytta in!
Bättre än så här kan man inte få det!

PS! Nuförtiden har jag bara mobil (jag lägger inte ut numret här)
       och jag har ny mailadress: marianne.zall.hk-snabel-a-gmail.com
       Om ni inte fått min adressändring eller har mitt mobilnummer så får ni gärna maila mig.
       Ni får förstås gärna maila eller ringa mig hur som helst! Och komma och hälsa på!

Inga kommentarer: