lördag 21 juli 2007

Valparnas namn...

Nå... nu är det i alla fall bestämt vem som skall flytta vart! OCH vad alla skall heta!

Deras tilltalsnamn förstås inte är huggna i sten - det kan ju hända att de nya mattarna och hussarna ändrar sig.

Tik 1. Bianca - flyttar till Bjärred (Malmö)
(Hipperdipp's Crazy Caitlin)


Tik 2. Citrus - bor kvar hos Lisbeth
(Hipperdipp's Canny Camille)


Tik 3. Happy - flyttar till Kungälv
(Hipperdipp's Cheeky Chelsey)


Hane 1. Ludde - flyttar in till Göteborg
(Hipperdipp's Corny Curtis)


Hane 2. Hugo - flyttar till Mölndal
(Hipperdipp's Catching Caleb)



Bilderna går att klicka på för att få större!


*** *** *** *** *** *** *** *** *** *** ***

5 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Liseth och Marianne!
Nu har vi tittat och tittat på Hugo och han är bara så underbar !!!!! Det är dom alla, men för oss är ju Hugo lite speciell *s*.
Ha det så gott så ses vi snart.
Hälsningar
Berit och Lennart

Anonym sa...

Härliga bilder på vappisarna!! :D
Det är kanonbra namn på dem och...
Det skall bli jättekul att få träffa lilla Citrus framigenom.
Kramar och busnafs från oss i Varberg! ;D

Anonym sa...

Vilka underbara små grisar! Man blir allt lite sugen..! Men vi får hålla tillgodo med vår Asta-knapp så länge, först måste vi installera oss ordentligt i Sigtuna. Se'n vet man aldrig, vad som kan hända!

Det var underbart på Fotö igår! Asta har legat helt däckad idag. Ser fram emot att se foton, det togs väl en del.

Hälsa Lisbeth och alla vovvarna!
Kramar
Cecilia & Mattias

Marianne sa...

Tack Anneli! Ja, Citrus kommer du nog att få nog av framöver! ;)

Cecilia! Visst var det härligt! Mina låg också däckade - i alla fall igår. Jag skall lägga ut några kort i bloggen så våra nya valpköpare får se hur mysigt vi har det på träffarna.

Nästa år kanske blir "de gamlas" valpköparår! ;)
Kanske dags att göra en kölista på Kolavalpar?!?

Kramar//Marianne

Anonym sa...

jag kan inte riktigt bestämma mig ang. vilken valp jag ev. ska smuggla med mig vid nästa besök ;) Alla är ju såå söööta :)

Kolavalpar hade blivit kanon tror jag, ta nån häftig hane med massa fart så blir det livat i valphagen ;)

Lisbeth, har du tid och ork nåt i dagarna så kommer jag gärna förbi å kikar på dom små liven :)

Tack för en trevlig dag på Fotö :)
När och vart blir det nästa gång? *längtar redan*
Vi kan ju göra lite aktiviteter och annat skoj med hundarna då kanske.. Lite "prova-på" grejer.. typ lite trix, lekar i skogen. mm mm..

Massa kramar från oss blöta karebybor
Carro, Nino, Ciwi, Wira och lilla lånehunden Guinness.