söndag 27 februari 2011

Nu är hemsidan uppdaterad!

Ja, jag tänker inte skriva så mycket mer om det här utan man kan ju faktiskt gå in och titta! :-D

Det har i övrigt varit en bra vecka: trevliga kvällsturer till Borås (se ovan), en fin blombukett från Elvis, Gunilla och LOA - Tack!!
Och i helgen hade jag trevligt besök av Carolina som bodde granne här förut och som jag gått många hundpromenader med och trimmat mycket tillsammans med.
Nu skall hon få låna Ginny ett litet tag och så får vi se om hennes lille son kanske inte längre är allergisk. Om allt går väl så blir det kanske en liten cairn hos Carolina igen!

Och sist men inte minst: GRATTIS på födelsedagen Carro!
Jag har två fina Carolinor i mitt liv och Carolina som har Nino fyller år idag!
Jag tänker dock inte säga hur mycket för nu börjar hon bli gammal! ;)

Inga kommentarer: