onsdag 29 juni 2011

Nu har Fiona flyttat till sin nya matte!

Idag var rara Ylva här med pappa P-O och hämtade lilla Fiona, som nu kallas Elsa!

Vi önskar förstås Ylva och Elsa lycka till med varandra!
Jag tror att det kommer att bli jättebra! Ylva har, så ung hon är, mycket hundvana och är uppväxt i ett hem med mycket hundträning på inom flera områden. Det kommer nog att bli agility och annat tillsammans med Ylva och så småningom kanske Elsa också får följa med husse ut i skogarna med hans jakthundar. Roligt, tycker jag och Lisbeth att vår lilla sötnos kan få tillfälle att använda alla sina resurser - för resursfull är hon utan tvekan! ;)
Allt detta får naturligtvis framtiden utvisa - nu är det mest valplek och mys med matte kan man tänka sig!


Här är Elsa (Hipperdipp's Fiona) ca sex veckor.

Nu börjar det bli riktigt tomt här hemma. Fred Flintstone och Flash Gordon får nu leka bara med varandra och på söndag flyttar även Flash till sin nya familj!

Jag har lite kort som fortfarande är på kameran som jag skall ladda upp så snart jag hinner! Datorn har varit lite strulig (minst sagt) men just för ögonblicket fungerar den utmärkt så det gäller att passa på!

Hoppas att ni alla njuter av det härliga vädret! Nu skall jag snart ut på en kvällspromenad - de är de härligaste just nu tycker jag!

2 kommentarer:

Anneli sa...

GRATTIS!! :)

Marianne sa...

Tack Anneli! Det är verkligen härligt när man får så bra hem till sina valpar!