lördag 11 augusti 2007

Längesedan sist!

Nu var det ett tag sedan jag skrev - enda ursäkten jag har, är... eeh... Jo! Vackert väder, städning, tvätt och en väldigt bra deckare som legat och väntat på mig. Jaja, det blev mer än en... Och så jagar jag Citrus och Ludde hela tiden, förståss. Maken till jyckar att hitta på bus och vara på tjugo ställen samtidigt får man leta efter! ;)


Har just pratat med Hugo's, Happy's och Bianca's mattar och hussar. Det verkar som allihop har händer, fötter, och morgonrockskärp fulla! Många hål i gräsmattorna oxå - känner igen det, jag lovar! Roligt att höra att det går så bra för er allihop, vi trodde ju inget annat heller förståss syrran och jag.


Till Lasse och Maj: Tack för det fina vykortet! Vi pussar Ludde och sparar all uppfostran till er - ni ska ju oxå ha något att göra när ni kommer hem... ;) Ludde äter, busar, gosar och tuggar på oss, det är full fart hela tiden. Men.....



...ibland måste även liten Ludde ta en paus





...och äta måste man oxå...




...men finns det verkligen inte mer????





Inga kommentarer: