torsdag 10 januari 2008

Ja jösses!

Att vi hade trevligt på My Dog, det är ju självklart - hur kan man ha annat med alla goa Hipperdippare? Zällar mig till syrrans lovord, ni är toppen allihop! Och den här gången ska Happy's 30+ matte ha extra beröm - du var jättebra i ringen! Och lillmattarna - ni var oxå jätteduktiga som orkade med hela dagen utan att klaga!

Att jag sedan har upptäckt alla mina dubbelhakor är en annan historia! Att de fanns visste jag - men att de var så många!!!??? Undrar om de är käkmuskler som har ramlat ner??

Orsaken till upptäckten av dessa "nya" sidor av mig själv beror förståss på den där killen som helt plötsligt stack en mikrofon i ansiktet på mig när jag höll på att kamma till Ditte. Han frågade snällt och artigt om han fick ställa några frågor, och jag hann inte mer än att tänka att "Så bra, det är radio - då syns inte när jag fipplar" när det dök upp en stor kamera oxå. Och då var det lite försent att spela skygg kändis. Alla normala tankar i huvudet försvann, och vad jag svarade på frågorna, fick jag till viss del reda på idag, när inslaget sändes på Kanal Lokal Göteborg. Snälla som de var, hade de klippt bort det mesta av svamlet... Bla mitt svar när han frågade: "Vad tycker du att din hund och du har för likheter?" Och tackolov var det bara våra lilla lokala tv-kanal, så jag slipper att bli rikskändis. Hehe, och nästan inkognito är jag ändå - de döpte om mig till L Säl... Det är faktiskt sant! ;D
Men Ditte var ju söt förståss!!

Vet ni, jag som aldrig har varit någon utställningsfreak, ser helt plötsligt fram emot vårens och sommarens härliga utomhusutställningar. Det kommer att bli gôrkul! Eller hur syrran? :D

Fast helst utan tv-inslag... ;)

Ps: Mitt svar på frågan?? "Eeeh, njo, nja, eeeh, det är nog pälsen och att vi gillar godis!" Lite tacksam får man vara för att de redigerar inläggen...

1 kommentar:

Anonym sa...

Dubbelhakor?!! *asgarv* Lugn, det har jag oxå fått...! *suck*
Kram!