fredag 21 augusti 2009

Länge sedan!

Oj, nu var det verkligen länge sedan jag skrev något! Jag jobbar ju igen och det har tagit ut sin rätt verkar det som. Och så har jag haft en infektion, en förkylning som inte bryter ut, den här veckan. Har varit oändligt trött och till och häromdagen hade jag till och med svårt att se.

Vi får se om det ger med sig - eller bryter ut - annars får jag väl gå till vårdcentralen. Ja, där jag jobbar alltså... då går jag upp till någon av Mariannorna som jobbar i labbet och så tar de en snabbsänka (inte dumt att ha en sådan tillgång!). Det är lite lustigt men sedan jag började på vårdcentralen så har det alltid funnits två eller tre som heter Marianne - inklusive mig själv då. Innan dess har jag aldrig jobbat med någon med samma namn - eller faktiskt knappt ens känt någon som hetat det!

Nej, nu är det dags att samla ihop sig inför dagen; gå ut med hundarna och sticka till jobbet.
Kanske skriver jag mer efter helgen!

1 kommentar:

Berit sa...

Hej Marianne!

Hoppas att det inte blir något med förkylningen.

Här är allt bra, men som pensionärer så hinner vi inte något alls:-). Fullt upp hela tiden. Hugo är ju bara så otroligt klok och duktig. William och Hugo, ja det är bara så underbart att se dom ihop.Vi kunde inte fått en härligare hund än Hugo. Nu är han nytrimmad och jag är väl sådär glad för det, men det blir snabbt bättre.

Vi måste ju bara försöka att träffas senare i höst. Vi åker till Sälen nästa vecka, men sen blir det nog lite lugnare tror jag iaf.

Ha det så gott och krya på dig Marianne.
Kramar
Berit