söndag 30 maj 2010

Fler bilder!

Här kommer fler bilder från första lekstunden i trädgården:


Se så stor och stark jag är!


Eamon - Har han ärvt mammas härliga rörelser tro?!


Elvis sitter och funderar...


... medan Emmet jagar matte!


Lilla Esther skall snart ge sig iväg på nytt bus.


Elvis på väg till mamma Citrus...


... och Emmet skulle gärna jaga Lisbeth lite till.


Esther igen


Så söt och lite trött - Elvis


Också väldigt söt och trött - Eamon


Jag tror att jag har rätt på vilken som är vilken valp men säker är jag inte!
Oftast kan man se skillnad när man har alla tillsammans men så här i efterhand när man tittar på fotona så blir man mer osäker. Särskilt på om det är Elvis eller Eamon - de är väldigt, väldigt lika!
En av hanarna är otingad - vi fick ett återbud - och det känns nästan som om vi behöver räddas! Ja, vad jag menar är att de är så söta och charmiga att vi alla vacklar lite... vi har sagt att vi inte skulle behålla någon men eftersom de är så fina så känns det som om det finns en risk att vi faller för frestelsen! Men vi håller tummarna för att det dyker upp en lämplig valpköpare! ;)

1 kommentar:

Ulrika sa...

De är helt ljuvliga!!!! Små gråa raggisar! Det där med återbudet läste jag INTE...;-)

Stor kram till er!!!