söndag 6 juni 2010

Sex veckor och växer så det knakar!

Valparna blir busigare och busigare! Idag berättade Lisbeth att de hittat en glipa i staketet som två av dem tog sig igenom. Nu kom de bara in i bersån som också har staket runt sig så någon större fara var det inte men Lisbeth sade att de inte gärna ville bli infångade när de nu hittat ett så spännande, nytt ställe!

I går var jag och David en kort sväng och gosade och vi fick med oss lite foton också förstås.
Det här är en riktigt söt bild på de två ljusare killarna.

(tryck på den så blir den större)

De bilder som kommer här är egentligen inte så bra kvalitétsmässigt men lilla tiken och en av de stora grabbarna var så gulliga när de lekte med kameraväskan! Och kommer ni ihåg förra veckan - de fick inte med sig väskan särskilt långt då!


Lilla tiken: Åhhh... är den här denna veckan också! Jag vill också leka med den idag!
Hanen (Eamon?): Jag skall dra den jag! Jag har vuxit massor sen sist!


Lilla tiken: Skall jag sitta i den matte? Ja, det kanske går... fast lite trångt...
Hanen: Nu kör vi! J*klar vad jag skall dra!


Tiken: Jag tänker då INTE sitta i den när han håller på!


Hanen: Tjohoooo!!!


Tiken: Men hördu... jag ville ju också vara med!


Hanen: Nä du! Den som tog den har den!! Får se om jag kan dra in den under bordet där!?

Det finns fler - och kanske bättre foton. Jag skall gå igenom dem och se om jag kan lägga ut några till fram i veckan.

Till dess - ha en skön vecka!

Inga kommentarer: