fredag 18 juni 2010

8 veckor i morgon!

Förlåt, förlåt att jag inte uppdaterat! Har haft lite mycket omkring mig och dagarna har bara flugit iväg. Att sedan kameran laddade ur och jag inte hittade laddaren, är en annan historia.. ;)

Nu är det inte ens en vecka kvar till första valpen flyttar till sin egen familj! Det kommer att bli både roligt och lite ledsamt för man fäster sig verkligen vid småttingarna. Men lite skönt blir det också, för det är ena busiga små rackare allihop! Idag har jag jobbat med att de inte ska käka upp mina hälsenor, men det gick väl sisådär.

Här är några bilder från i eftermiddags. kvaliteten kanske inte är så bra, men motiven är underbara.. ;)

Mormorsfar Fred och Elvis

Ebbe, inte så sorglig som han ser ut - ögonblicket efter försökte han käka upp kameran.. ;)

Sigge med favoritpinnen

Elvis, korsning med teddybjörn?

Esther på språng som vanligt!

Nu är det dax igen - fullt väsen i valphagen! Jag tror de är hungriga, busarna, så det är nog bäst att de får ett kvällsmål!


Inga kommentarer: