lördag 26 juni 2010

Nyheter om Solo

I förrgår talade jag med Mia som berättade att Solo fått komma hem! Hon får smärtstillande och måste förstås gå med tratt men annars tyckte Mia att hon verkade må efter förhållandena riktigt bra!
Pepsi hade blivit överlycklig när hon fick återse sin "storasyster" och även Solo hade förstås varit glad!
Nu hoppas vi att Solo snabbt kryar på sig och blir sitt gamla jag igen!


Sötnosen Solo julen 2009

Nu har också tre av valparna flyttat till sina nya familjer! Tyvärr blev jag riktigt dålig i slutet av veckan och kunde inte vara med vid sista valpavlämnandet. Men jag hoppas att Lisbeth kan blogga lite om det och också sätta in fotona vi tog på valparna och deras nya ägare.
Vi önskar dem alla lycka till med de små sötnosarna!

... och jag mår lite bättre nu - har tagit mig ur soffan och duntäcket och sitter lite vid datorn. Väldigt förkyld och emellanåt blir jag alldeles genomsvettig men jämfört med de senaste dagarna känner jag mig åtminstone halvfrisk! Det måste vara detta som kallas sommarinfluensa!

Inga kommentarer: