måndag 11 juli 2011

Hälsningar från Gordon!

Idag kom det ett mail från Gordons matte och husse!

De berättade att allt var bra och att Gordon fortfarande var en lyhörd liten grabb även om han börjat bli lite kaxigare med dagarna.
De har också träffat grannhundar och åkt bil och detta har gått jättebra.
Han är väldigt mattig och hussig och vill helst att hela familjen skall vara tillsammans vilket ju säkert är en omöjlighet då det finns fyra tonåringar i familjen!
Husse har börjat dra valppälsen vilket jag tycker är jätteduktigt!
Jag har också börjat dra den på Riff - bara lite åt gången. Riff tycker att jag är jobbig och efter en stund blir han sur och morrar åt mig. "Sluta nu annars biter jag!" säger han. Jag skrattar bara och pussar honom för han är så söt när han blir sur!

Här är två söta bilder som husse och matte har tagit på Gordon:




Skicka GÄRNA bilder på valparna!
Och säg gärna till om det är ok att jag kopierar valda delar av mailen och lägger ut här i bloggen. Roligart med lite "direktrapportering", tycker jag!

Inga kommentarer: