tisdag 29 november 2011

Två saker att fundera över!

Ja, nu börjar det bli dags för Fiona att hitta en egen familj!



Hon är så söt och mysig och jag hoppas verkligen att vi hittar ett riktigt bra hem till henne!
Annons kan ni se här: Klicka!

Är ni sugna på en cairn (till) eller känner någon aktiv person/familj så vet ni nu var det finns en riktig liten pärla till salu!


OCH så var det en sak till!

Jag skulle tycka att det vore roligt att gå en klickerkurs!
Cairnklubben har ju alltid sin träning mitt i veckan vilket inte passar mig så därför har jag frågat Jenny Marek om hon har möjlighet att ha en träningsgrupp på lördagar eller söndagar nu i vinter.
Hon håller just på med sitt schema så besked om detta kommer om några veckor.

Vi behöver vara minst fem i gruppen! Så är det någon som är intresserad så hör av er till mig så snart som möjligt.
Hoppas, hoppas att hon kan och att vi får ihop en grupp!

Ha det gott i höstrusket!

1 kommentar:

mica sa...

Åh vilke pärla!
Räcker nog med två cairnisar hemma.
Jag går gärna med på en klickerkurs
Hälsar Solos och Pepsis matte