måndag 8 juni 2009

Köpa Skudo!?

Nu skall jag köpa ytterligare en eller två Skudo
Rollo tappade nämligen sin i skogen idag pga ett dåligt halsband och Ginnys Frontline är i princip slut. Frontline i sig är ju minst lika dyrt och fungerar inte bättre än Skudon.

Så frågan är; är det någon annan som vill passa på att beställa en Skudo till sin hund?
Är vi flera så blir priset billigare eftersom ju frakten blir lägre/styck.
Jag tror att priset kommer att ligga mellan 250 - 270 kr.

Om ni vill köpa genom mig så får ni komma och hämta den här förstås så det är ju bra om ni bor i Göteborgsområdet. Jag jobbar ju också centralt i Göteborg (Kaserntorget som ligger högt upp på Kungsgatan) så möjligheten finns att hämta den där också.

Maila, ring eller skriv en kommentar till inlägget om ni är intresserade!



Jag beställer mina inom de allra närmaste dagarna så var snabba!

Inga kommentarer: