lördag 16 juni 2007

Och regnet det bara...

..öser ner, och jag tittar på, och gosar lite med, valparna.. ;) Måste ju få reta er lite - det är snart er tur! Och ni får ju iaf sova på nätterna... *gäspar* Jag orkade helt enkelt inte skriva igår, låg och slötittade på film - och kommer inte ihåg nåt!

Kan ju berätta att valparna sover, käkar och växer och allt annat som hör till. Det är snudd på otroligt, tänk att öka nästan 10% av sin kroppsvikt på ett dyng! Översätt det på dig själv -*gapskratt* jag tänker inte tala om vad jag skulle ökat!

Nu har de också börja ta de första darriga, vingliga stegen. Så de kämpar! Det är ju faktiskt fyra ben att hålla reda på, och hur lätt är det att ta ut kursen när du varken hör ordentligt eller ser???? Kan ju bara tillägga att man får väldigt goa fniss när man tittar på dem!



Liten tjej och lite större kille


Är hon inte söt, så säg?



Hon ska vara på topp!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Nu får ni snart fixa rörliga bilder på vappisarna. *trummar med fingrarna*
Så man får se (och höra dem) live.
Kram

Anonym sa...

åååååh, vilka sötnosar !!!
Jag blir ju tokig! :)

Håller med föregående skribent- jag vill se rörliga bilder !!! :)