fredag 18 december 2009

Några julhälsningar

Kallt, kallt, kallt... och lite, lite snö. Ja, det lilla räcker gott åt mig faktiskt! Fast visst är det vackert med en vit jul! Även om det är lite ovanligt här i Göteborgstrakten.

Jag tänkte att det kunde vara roligt att dela med mig av några julhälsningar;

Molly - syster till Rollo

Lilla söta och alltid glada Lovisa

och sist men inte minst min syster Annelis storpudlar Älva och Ramses

Jag kanske lägger in fler julhälsningar allteftersom - det blir mycket att lägga ut alla på en gång.
Själv är jag dålig på att skicka julkort - särskilt på posten - så det blir per mail som vanligt. Tyvärr har jag inte giltiga mailadresser till alla valpköpare så får ni ingen julhälsning från mig och Lisbeth så skicka gärna ett mail så vi har den aktuella adressen.

Inga kommentarer: