måndag 21 december 2009

Vit jul?

Oj så ovanligt - snö precis före jul och fortsatt kyla att vänta! Göteborg är vitt och vackert och i morse så var det så där tyst som det bara kan vara när nyfallen, mjuk snö dämpar alla ljud.
Rollo tyckte väldigt mycket om det här nya, vita och sprang såklart fram och tillbaka hela tiden. Kola verkade bli unghund på nytt och sprang lika mycket hon! Ginny var förstås också yster men på skogspromenaden kom hon på att snö var väldigt gott att äta och nu i kväll straffade sig detta. Hon blev väldigt, väldigt kissenödig... så till den milda grad att hon faktiskt satt och pep vid dörren! Ginny som annars nu för tiden håller sig hur länge som helst.
Hoppas nu att det håller sig över julen. Inte mer snö men heller inte tö är min önskan - undrar om den slår in?

Lite fler julhälsningar;

Pillan - Kennel Cairnstone's


Anita - Spireans Kennel


Birgit och Tusse - Kennel Pennypop's


Monica L och springertjejerna


Ann-Christin och Johan - Kennel Danjou's

Så har jag fått en hälsning från Happy och familjen Eklund som jag tyvärr inte kan öppna på min relik till dator. Får se om jag kan fixa detta på jobbet i morgon.
Det finns nog några fler julhälsningar liggande som får komma in i morgon eller så.
Hoppas att alla har fått vårt vackra julkort med alla raggtossarna. Det kan ju vara så att jag inte har eran mailadress så var inte blyga utan maila mig gärna!

Godnatt och sov gott och glöm all julstress för en stund!

Inga kommentarer: