söndag 20 december 2009

Trimbesök

Idag var Mia och Gösta här med Pepsi och Solo. Jag skulle titta lite på Pepsis päls. Mia trimmar ju väldigt bra själv men lite coaching är väl inte dumt - jag fick ju det själv igår.
Pepsi är verkligen jättesöt. När vi tagit lite på huvudet så fick hon ett av de sötaste huvuden jag sett, tror jag. Hon är fortfarande av det mindre slaget och det är ju vad jag gillar (fast vi får se hur det fungerar på utställningarna) och hon är väldigt välbyggd. Jättemysig är hon också och hon satt i mitt knä och pussade mig frenetiskt en lång stund efter vi var klara med trimningen.
Tack för de fina julgåvorna, Mia och Gösta!

Här kommer några fler julkort!


Elisabeth och Magnus - Kennel Hjohoo's


Berit, Lennart och Hugo


Mia Kennel Dogue De Bourdoux


Cina - Kennel Kalvsjöholm


Renée - Kennel Nahniz

Vi ses snart igen!

Inga kommentarer: