onsdag 18 februari 2009

Att försöka gå...

... är inte så lätt! Det blir några steg sedan tippar man omkull - om man är cairnvalp. Det är heller inte så lätt att fånga detta på film!
Igår försökte jag igen och fick några små snuttar. Fast kanske mer på kravlande valp än gående valp.
Sedan - när vi skulle lägga oss - DÅ gick minsann alla omkring en stund och det såg också ut som om de lekte! Men då var förstås inte kameran redo och ljuset tänt.



Inte någon höjdarfilm som sagt men kanske lite gullig ändå. Man får i alla fall någon minut av valparnas liv just nu - och några staplande steg.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Nu har jag tvingat halva kontoret att begapa denna filmsnutt och alla var rörande överens om hur fina de är - även om de verkar tycka att jag är liiite tjatig när jag säger "oooooooh, TITTA!!" för 7:e gången... Konstiga människor. ;-)

Anonym sa...

Hej Marianne och Kola..

Max är så stolt över sina barn han säger att alla!!! är lika honom, dessutom säger han att han var rumsren när han var två! veckor

Kram lena

Ulrika sa...

Helt underbart!!!!

Anonym sa...

Åh, så underbara, filmen var jättegullig tycker jag.

Man blir ju alldeles till sig av dessa underbara små valpar.

Just nu är Hugo på promenad med husse, matte har varit dålig i veckan, någon dum virus i magen. Är nu iaf på bättringsvägen.

Ha det gott alla!
Kramar
Berit