tisdag 24 februari 2009

En filmsnutt till...

Det är säkert bara de mest entusiastiska som tycker om de små valpfilmerna. Sååå mycket händer det ju ändå inte! En mun öppnas och flyttas i slowmotion till nacken på en annan valp - oj, oj, oj... en valpattack! En valp rycker till - åhh, den skuttar!

Men nu finns det faktiskt några entusiaster som vill se valparna på film!
Detta är till er. :)



Tyvärr lyckades jag inte få med några av de sötaste små skutt man kan få se! Och heller inte några "springande" valpar. Det var ganska lugnt i valplådan idag faktiskt - de kanske tröttade ut sig igår då de ju var väldigt aktiva. Även i natt tyvärr...

Nu börjar det närma sig att ni som skall ha valp kommer och hälsar på. Det skall bli jätteroligt!
Och lite annat besök får jag nog också - bla Max matte och husse plus kanske någon till. Det skall bli lika roligt det!

7 kommentarer:

Anonym sa...

Ja jag blir i alla fall jätteglad av att få se några minuter på film!

Tänk, den möjligheten hade man inte förr - då fick man vackert leva i ovisshet tills det var dags för besöket... :-)

Blir jättekul att ses på lördag!

Marianne sa...

Ja, om jag var valpköpare så vet jag att jag skulle sugit i mig minsta smula valp jag kunde få! Titta på bloggar/hemsidor, helst bo hos uppfödaren osv!
Nu behöver jag ju inte det - jag har dem här!

Anonym sa...

Klart vi vill se småttingarna på film. Även om man inte skall ha valp ur den här kullen så kan man ju få sukta lite :-).
Kram Helene

Marianne sa...

Och kanske komma ihåg allt elände med rumsrenhet och annat!
Fast det faller ju oftast fort i glömska som tur är! :-)
Kram till hela familjen!

Anonym sa...

Söta nosarna då *babyspråk* såklart du ska lägga ut film!

Anonym sa...

Inteallsotålig, inteallsotålig, inteallsotålig, intealls...

Närå.

;-)

Katarina sa...

Oj oj oj så söta småttingar.

Ja, jag kommer ihåg så härligt det var första gången vi fick besöka Clova i valplådan. Hon var då knappt 5 veckor och alldeles bedårande. Jag och sonen var ju 150% övertygade redan innan besöket, men efteråt var även blivande husse helt med på vagnen.
Det blir nog härliga möten för blivande familjer till era små godingar.

Katarina o Clova