tisdag 18 september 2007

Lille Nino´n

Min lille raggsocka, Nino!


Nino blir en "det" om ca 20 dagar!
Han ska kastreras för att slippa må dåligt i resten av sitt liv.


Diagnosen på Nino som det ser ut nu är:
Mycket kraftig urinvägsinfektion pga. förstorad, inflammerad prostata.

(problemen kommer att komma tillbaks titt som tätt under hans livstid, han kommer att få gå på penicillin och smärtstillande om jag inte kastrerar honom).


Det är så jobbigt att se sin lille prins må så dåligt som han gör emellanåt,
så jag får se på det som Marianne sa nyss: " kastrera honom, det är det enda rätta".





Förlåt Marianne och Lisbeth för att jag kapar eran blogg förresten ;)

4 kommentarer:

Bettan sa...

Hej på dig gumman!

Säger som Marianne: Det finns ingen anledning att han ska lida på det här sättet! Skönt att du (och vi) nu vet vad som är problemet, och att han kommer bli frisk! Se det positivt, nu slipper du problem när tjejerna löper.
Och vem vet, Freddan kanske kan acceptera sin son... kanske... ;)
Fortsätt du att kapa bloggen, var det inte det som var meningen??
*bamsekrammen*

Bettan sa...

F'resten, vart tog Nino's öga vägen?
Hihihi, förlåt men jag kunde inte låta bli...

*kram*

carro sa...

Lisbeth, förstår du NU varför jag kallar han "min raggsocka", "trollet" mm ?! ;)
Han börjar nästan se ut som Ciwi en gång gjorde i pälsen
(innan jag rakade henne första gången) hahaha..

Bettan sa...

Hrmf, raka????!!!!!
Då får han hellre se ut som en raggsocka! Han föddes som troll, så det tilltalsnamnet ser jag inga problem med. ;D