fredag 28 september 2007

Valpträff för de minsta!

Äntligen har jag lyckats ta mig samman och letat fram datumet några (hej syrran - är du här?) nämnt ett antal gånger... ;D

Söndagen den 14 på kl 14.00 träffas vi hemma hos mig. Vi tänkte den här gången vika träffen för C-kullen (Dittes kull), alltså Ludde, Hugo, Happy och Bianca. Jaja, Citrus oxå förståss!

Senare i höst ska vi försöka träffas allihop, men vi får avvakta lite med det - jag skulle behöva tio-dagars veckor just nu!

Det är otroligt roligt att se hur bloggen lever tack vare er allihop, det har blivit bättre än vad Marianne och jag vågade drömma om! Himla käckt är det, nu märks det inte om jag inte skriver nåt.. ;-)

Ha det gott i blåsten!

Lisbeth

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hejsan!
Åh, så himla kul det skall bli. Vi ser framemot detta och nu är det bara att hoppas på väder och vind också. Säg bara till vad vi skall ha med, för det skall vi naturligtvis ha, en kaka till kaffet kanske eller något annat, bara säg till.
Kramar från Berit Lennart och Hugo

Bettan sa...

Hej Berit!
Gott humör och en väluppfostrad valp räcker bra!! ;)(Ouppfostrad går bra oxå...)

*kram*

Lisbeth

Anonym sa...

Gott humör är inte svårt att fixa, men en väluppfostrad valp blir värre he,he:-).Idag har han varit en ängel, men morgondagen är svårt att sia om, nej, han är bara så gosig, men busig och jag hoppas på att tänderna snart skall lossna, dom är vassa som attan.
Ha det så gott och snart så brakar det loss med valpar i en enda hög antar jag *skratt*.
Kramar
Berit Hugo skickar en puss oxå